CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday 5 November 2011

2008~ miss my PRS life! my SMK TAMBUN friends :)

Petrosains
UPM
Nie time seminar ape tah~ haha! lupe! jadi FC

hey kawan2..bertemu kembali! okeyh! today nk story2 psl kenangan di zaman2 sekolah ku! ta dpt byk gambar..nie jer yg tgl...byk gambar time aku jadi ahli PRS dulu..PRS stands for ???? Pembimbing Rakan Sebaya! hahaha! kelakar kan? aku jadi pembimbing rakan sebaya! siyesly aku pun ta caye yang aku nie seorang ahli PRS bersame rakan aku yang agak senget! SYER~! hahahaha!!! byk sgt kenangan masa skolah dulu... pegi petrosains, UPM n mcm2 lagi... hurmmm~ ta dilupekan juge..salah seorang rakan ku.. yg juga menjadi roomate aku ms kat seminar kt UPM dulu telah meninggal dunia akibat kemalangan jalan raya.. sangat sangat sangat sedey kehilangan seorang rakan yang baek.. kelakar dan mudah tersenyum macam arwah.. ain.. kami kat sini sentiasa igt kat ang..semoga ang tenang kat sane :') 


p/s kenangan zaman sekolah ta kan ku lupakan sampai bile2~!

0 comments:

Post a Comment